Saturday 6 February 2016

Let's go!

Witaj na moim blogu! 
To pierwszy nieśmiały wpis... Jestem początkująca w tej dziedzinie, startuję z poziomu zero ;)
Zacznę od wyjaśnienia skąd nazwa bloga... Love This Life? W zasadzie wyjaśnień jest kilka:


Moja Rodzina - to moje życie, które kocham.

Jestem świeżo upieczoną mamą i jak się pewnie domyślacie Moja Pociecha zawładnęła naszym światem. Miłość matki do dziecka jest bezgraniczna, czysta i wyjątkowa. Tak więc będą tu wpisy o macierzyństwie, niezwykłych chwilach i przeżyciach.
Ale rodzina to także Mój Partner, który jest przy mnie na dobre i na złe. Przede wszystkim przyjaciel, opiekun i mądra głowa. I o tym też pewnie kiedyś coś napiszę. Tym bardziej, że to również mój największy motywator do działania!

Podróże i poznawanie świata - kolejna ważna część mojego żywota i znowu coś, co kocham.

Przed urodzeniem Truskaweczki dużo podróżowaliśmy. Zawsze na własną rękę, więc będzie czym się podzielić. Zarówno miejscami wartymi odwiedzenia, jak i różnymi poradami dotyczącymi organizacji wyjazdów i wędrówek.

Zdrowy tryb życia i sport - coraz bardziej wpływa na mój styl życia.

Jestem leniwa, czasami baaardzo leniwa... Ale sport sprawia mi ogromną frajdę i przyjemność, najgorsze jednak jest to ruszenie się z kanapy, przebieranie się, wizja wyjścia na zimno... Ale jak już ruszę, to czerpię z każdej chwili! Zapewne znajdą się tu teksty o motywacji, dążeniu do celu i przyjemności jakie mogą płynąć z uprawiania sportu. Jestem fanką biegania, spacerów i pływania, ale chętnie próbuje innych dyscyplin. Jeśli chodzi o zdrowy tryb życia, to zauważyłam, że gromadzenie informacji na ten temat i wdrażanie w życie nowych nawyków powoli staje się moją pasją. Zobaczymy co z tego wyjdzie ;) Ale na pewno podzielę się z Wami moimi ulubionymi przepisami!


Poza powyższymi zamiłowaniami i przyjemnościami, ciągle szukam dziedzin, w których mogłabym się spełniać. Jestem otwarta na wyzwania i raczej należę do optymistów. Zawsze staram się radzić sobie z tym, co przynosi dzień i czerpać radość z życia. Więc o tym w skrócie będzie ten blog...


Miłej lektury, pozdrawiam!
A.







Welcome to my blog! 
It's my first shy post... I am a beginner in this subject, starting from level zero ;)

I will start from explaining the title of the blog... Love This Life? Actually there is few explanations:

My Family - it's the life I love.

Recently I became a mum and as you probably know My Little One became our  whole world. Mother's ove to her baby is neverending, pure and special. So there will be some posts about motherhood, special moments and experiances. But family means also My Partner. He is with me for good or bad. Most importantly he is a friend, he cares for me and he is the wise one. And I will probably write abut that as well one day. Also because he is my biggest motivator!


Travelling and discovering the world - another important part of my beeing and again something I love.

Before I gave birth to our Strawberry we use to travel a lot. Always independantly, so there is a lot to share - places worth visiting and different tips regarding organisation and travel.


Healthy lifestyle and sport - influencing the way I live more and more.

I am lazy, sometimes veeeery lazy... But sport gives me a lot of pleasure and fun. The worse part is to move from the sofa, get changed, get outside... Once I move I have fun in every minute! Probably there will be posts about motivation, achieving the goal and the pleasure you can get from physical activity. I am a fan of running, skiing and swimming. But I enjoy a lot more other sports and am always open to try new ones.
When it comes to healthy lifestyle I have noticed, that gathering information about that and putting new habits in place is becoming my passsion. We will see how it will turn out ;) but for sure I will share my favourrite recipies with you!


Other then above likes and pleasures I am still looking for areas where I can fullfil myself. I am open for challenges and count myself as optimist. I always try to deal with what the day brings and enjoy life. So thats what this blog is going to be about...

Enjoy the read!
A.

No comments:

Post a Comment